Alexandrion Grup Romania, unul dintre cei mai importanti producatori locali de bauturi alcoolice, a investit aproximativ 30.000 de euro in dezvoltarea, mentenanta si optimizarea noului site, a declarat, pentru Wall-Street, Gyuri Eperjessy, marketing manager al companiei.
”Traim in secolul 21, iar informatia digitala ne inconjoara viata de zi cu zi, incepand cu o simpla comanda de mancare ajungand pana la planuirea vacantei; influentand din ce in ce mai mult orice decizie de cumparare. Site-ul precedent era invechit, neactualizat si nu punea accent pe partea corporativa, intr-o perioada in care compania trecea prin importante schimbari care nu se regaseau in mediul online. Cat despre viitor, Alexandrion Grup intentioneaza sa acorde o atentie mai mare mediului online in scopul de a-l aduce la pozitia cuvenita in mixul de marketing”, a declarat Gyuri Eperjessy (foto).

Prezent pe piata romaneasca din anul 1994, Alexandrion Grup Romania detine cinci unitati de productie si imbuteliere, la Ploiesti, Radauti si Heraklion (Grecia). Compania a incheiat anul trecut cu o cifra de afaceri de 83 mil. euro, 25% din volumul total de vanzari fiind realizat de brandul Alexandrion. Pentru acest an, compania se va axa pe finalizarea investitiei in noul spatiu de productie din Ploiesti, tintind un avans al afacerilor de 6%.

Romania, o tara in care brandy-ul domina 50% din piata

Alexandrion Grup Romania are in prezent 320 de angajati. Alaturi de brandul Alexandrion, din portofoliul companiei mai fac parte marcile Brancoveanu, Cava d’Oro, Kreskova, Alexander, Red Bowler scotch whisky si alte 20 de marci de brandy si de spirtoase albe.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri