Owen Van Natta, fostul Chief Revenue Officer al Facebook, a fost numit CEO al MySpace, functie eliberata saptamana trecuta de fondatorul MySpace, Chris de Wolfe, anunta brandrepublic.com.
Van Natta ii va raporta direct lui Jonathan Miller, fostul CEO al AOL, care a devenit, la inceputul lunii, seful diviziei digitale a News Corporation.

Co-fondatorul MySpace Chris de Wolfe a renuntat saptamana trecuta la functia de conducere din cadrul companiei, oferind in continuare consultanta strategica.

Van Natta are o experienta bogata in domeniul digital, ocupand pozitiile de Chief Revenue Officer si vicepresedinte de operatiuni in cadrul Facebook. Este recunoscut pentru contributia sa in atragerea investitiei de 240 milioane dolari pe care Microsoft a facut-o in Facebook. Van Natta a mai ocupat o functie de vicepresedinte in cadrul Amazon.com.

Reteaua MySpace a fost cumparata in 2005 de catre News Corporation, in schimbul sumei de 580 milioane dolari. De atunci, reteaua a crescut pana la 130 milioane de utilizatori in intreaga lume, incercand sa reziste competitiei cu rivalul Facebook.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
InternetCorp relansează retail.ro, proiect de publishing cu noi servicii
Setari Cookie-uri