Grupul media BBC era asteptat sa prezinte o serie de propuneri de cooperare cu grupurile comerciale de radio si presa scrisa, in contextul in care reprezentantii media din Marea Britanie au avut o reuniune cu ministrii.
Riscul ca scaderea veniturilor din publicitate sa duca la o reducere semnificativa a razei de actiune si a profunzimii jurnalismului din Marea Britanie l-a determinat pe ministrul britanic al culturii, Andy Burnham, sa organizeze urgent un summit al media din regiune, potrivit NewsIn.

Directorii industriei media, ce include radio, televiziune si presa scrisa, prcum si companiile online, vor fi insotiti in discutii de BBC, singura organizatie de media cu venituri garantate, din abonamente.

Presiunile asupra grupului de stat de a folosi o parte din uriasele sale resurse pentru a ajuta celelalte companii s-au intensificat pe perioada intocmirii raportului Digital Britain de catre ministrul comunicatiilor.

Oferta BBC pentru media locala cuprinde punerea la dispozitie a facilitatilor de training, oferirea de materiale audio-video pentru paginile de internat ale ziarelor locale si permisiunea ca acestea sa utilizeze tehnologia de internet iPlayer.

Un oficial BBC a declarat ca "in perioade dificile, BBC extinde parteneriatul dincolo de sectorul de difuzare, o zona unde deja am oferit multa sustinere, pentru a include si alte institutii locale si nationale de media".

BBC a mai anuntat ca va merge pana la a imparti materiale audio si video cu trusturile concurente, in eforturile de a rationaliza resursele limitate.

Alaturi de Global Radio, Guardian Media Group si Bauer Media, ce controleaza impreuna peste 70% din radiourile comerciale din Marea Britanie, BBC a infiintat un nou corp, numit Consiliul Radio, ce are ca scop cresterea utilizarii serviciilor de difuzare audio digitala ca nou standard pentru radioul digital din Marea Britanie.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri