Dupa ani de crestere constanta, piata de publicitate TV a luat-o abrupt la vale. Pentru a-si pregati o cadere mai moale, principalii jucatori de pe piata, Pro TV si Antena, au venit in intampinarea clientilor cu oferte de puncte de audienta de trei ori mai ieftine decat pretul standard. Miscarea i-ar putea dezechilibra puternic pe jucatorii mai mici.

In primul trimestru al anului, sumele investite in publicitatea TV au scazut cu aproximativ 30% fata de perioada similara a anului trecut. In situatia in care clientii de publicitate anunta bugete mai mici, televiziunile reactioneaza si cauta sa-si mareasca cota de piata, atragand bugete suplimentare. Primul care a adoptat aceasta strategie a fost liderul de piata, Pro TV, in ceea ce poate fi considerata “miscarea care a creat cele mai multe comentarii dintre toate politicile de vanzari ale ultimor ani ale Pro TV”, potrivit lui Ciprian Stancu (foto), Head of TV Sales la Pro TV S.A.

Citit mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.