Site-ul de muzica eOk.ro si-a integrat o platforma online de publicitate audio, care ruleaza spoturi de maximum 8 secunde, gestionate de un adserver intern. Platforma, o premiera pentru Internetul romanesc, ar trebui sa ruleze cel putin 100 de campanii pana la sfarsitul anului, potrivit lui Emi Gal, co-fondator eOk.ro.
Campaniile derulate pe platforma audio pot fi targetate pe diferite publicuri in functie de muzica ascultata si pot fi personalizate printr-o serie de parametri precum orele de difuzare sau lista neagra a artistilor care vor fi exclusi din campanie. Linkul si bannerul campaniei sunt afisate pe widget. Sistemul de publicitate este considerat ca fiind neintruziv, datorita duratei de maximum 8 secunde a spoturilor. Pe site ruleaza deja o prima campanie, dedicata proiectului umanitar Inima Copiilor.

Platforma a fost creata de programatorii eOk.ro intr-un interval de trei luni, echivalentul unei investitii de 8-10.000 euro, spune Emi Gal. Clientii pot opta pentru una dintre cele doua metode de monetizare disponibile: cost per mia de ascultari (CPM) sau cost per click (CPC). Costul per mia de ascultari este de aproximativ 8-9 euro.

Platforma de publicitate audio online va fi folosita si de regia Intact Interactive, in campaniile realizate pentru clientii proprii. Intact Interactive gestioneaza spatiul publicitar al eOk.ro, cu exceptia proiectelor speciale, care sunt realizate in-house. In 2008, site-ul de muzica a avut vanzari de aproximativ 15.000 de euro. Estimarile pentru anul acesta se ridica la 40-50.000 de euro.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Citește și
Pe prima pagină a New York Times, numele celor care au murit din cauza Covid-19
Setari Cookie-uri