Romania, promovata pe Eurosport

Ministerul Turismului a inceput campania internationala de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pornind de la asocierea tarii noastre, prin intermediul Eurosport, cu Turneul de Tenis de la Roland Garros, potrivit unui comunicat al ministerului de resort.
Astfel, la fiecare pauza, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare anuntul "Roland Garros iti este oferit de Romania. Romania – Land of choice".

Potrivit comunicatului Ministerului Turismului, aceasta insertie publicitara nu presupune niciun fel de costuri pentru Ministerul Turismului sau pentru statul roman, urmand a fi difuzata pe tot parcursul turneului, inclusiv in timpul marilor finale. Este de asteptat ca marea finala sa fie urmarita la Eurosport de cateva sute de milioane de telespectatori.

"Romania – Land of Choice" este sloganul campaniei de promovare internationala a tarii noastre ca destinatie turistica, campanie organizata de Ministerul Turismului cu cei trei mari sportivi, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

Elena Udrea, impreuna cu cei trei mari sportivi, vor fi, de altfel, prezenti la Paris, in data de 5 iunie, unde vor participa la o serie de evenimente conexe turneului de la Roland Garros, organizate de minister in centrul orasului, inclusiv la prezentarea clipurilor video de promovare a Romaniei.

Campania va continua pana la sfarsitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare a tarii noastre pe cel mai mare canal pan–european de sport si pe cel mai mare canal international de stiri, acestea urmand a fi selectionate conform procedurilor nationale in vigoare.

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri