Romania, promovata pe Eurosport

Ministerul Turismului a inceput campania internationala de promovare a Romaniei ca destinatie turistica pornind de la asocierea tarii noastre, prin intermediul Eurosport, cu Turneul de Tenis de la Roland Garros, potrivit unui comunicat al ministerului de resort.
Astfel, la fiecare pauza, pe parcursul transmisiunilor din turneu, pe canalul Eurosport apare anuntul "Roland Garros iti este oferit de Romania. Romania – Land of choice".

Potrivit comunicatului Ministerului Turismului, aceasta insertie publicitara nu presupune niciun fel de costuri pentru Ministerul Turismului sau pentru statul roman, urmand a fi difuzata pe tot parcursul turneului, inclusiv in timpul marilor finale. Este de asteptat ca marea finala sa fie urmarita la Eurosport de cateva sute de milioane de telespectatori.

"Romania – Land of Choice" este sloganul campaniei de promovare internationala a tarii noastre ca destinatie turistica, campanie organizata de Ministerul Turismului cu cei trei mari sportivi, Nadia Comaneci, Ilie Nastase si Gheorghe Hagi.

Elena Udrea, impreuna cu cei trei mari sportivi, vor fi, de altfel, prezenti la Paris, in data de 5 iunie, unde vor participa la o serie de evenimente conexe turneului de la Roland Garros, organizate de minister in centrul orasului, inclusiv la prezentarea clipurilor video de promovare a Romaniei.

Campania va continua pana la sfarsitul anului, cu difuzarea clipurilor de promovare a tarii noastre pe cel mai mare canal pan–european de sport si pe cel mai mare canal international de stiri, acestea urmand a fi selectionate conform procedurilor nationale in vigoare.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri