Festivalul ADOR da startul inscrieilor pentru editia de anul acesta. Perioada de inscrieri incepe pe 1 iunie, si se va termina pe 31 iulie. Pot fi inscrise in competitie lucrari expuse in intervalul 1 mai 2007 – 1 mai 2009, care nu au concurat in anii trecuti in cadrul festivalului.
Editia a opta a festivalului aduce schimbari in structura competitiei. Astfel, incepand de anul acesta, festivalul este structurat pe medii de comunicare, categoriile fiind definite astfel incat sa accentueze fragmentarea si dezvoltarea noilor medii. Timp de doua luni, participantii in competitie isi pot inscrie lucrarile in urmatoarele categorii: TV, Radio, Print, Online, Media, Campanii Integrate, Design, BTL si Special Best.

O alta noutate a acestei editii o reprezinta introducerea limitelor de buget, care vor diferentia campaniile “high budget” de cele “low budget”. In cadrul categoriilor, lucrarile vor concura cu sanse egale in lupta pentru un trofeu ADOR, insa vor fi punctate diferit.

Toate lucrarile inscrise vor fi evaluate de un juriu international format din: Franco Moretti (Presedinte ADC*Europe) – Presedintele Juriului, Antonio Montero (Creative Vice-President, Contrapunto Spania), Samuel Akesson (Senior Creative, Fallon London), Igor Lutz (Presedinte si Chief Creative Officer, BBDO Moscova), Carlo Cavallone (Creative Director, Wieden+Kennedy Amsterdam), Erkko Manilla (Executive Creative Director, TBWA / PHS Helsinki), Sylvia Vitale Rotta (CEO, Team Creatif Paris) si David Fischer (Creative Director Scholz & Friends Berlin).

Inscrierile se fac online, pe site-ul oficial al festivalului www.ador.ro, unde se regasesc detalii despre structura festivalului si regulamentul competitiei.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri