Producatorul de sucuri Prigat si Itsy Bitsy, primul radio pentru copii si parinti din Europa, lanseaza “Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct”, de la Prigat. Sucul Prigat adus de Itsy Bitsy este un produs dedicat copiilor, cu 100% fruct si fara conservanti.
Sucul Itsy Bitsy de la Prigat este primul suc lansat de Prigat pe piata produselor pentru copii, dar si prima incursiune a Itsy Bitsy pe teritoriul produselor alimentare.

“Ideea asocierii cu Itsy Bitsy a venit in mod firesc, conturandu-se ca cea mai buna reteta de succes. Suntem convinsi ca sucul ItsyBitsy de la Prigat va fi apreciat in mod special si de parinti, pentru ca este un produs sanatos si sigur pentru copiii lor, fiind sustinut de continutul maxim de fruct”, a declarat Oana Stincel, Marketing Manager PepsiAmericas.

“In urma cu trei ani si jumatate am creat un radio pentru copii, ca o alternativa la media preponderent violenta la care acestia erau supusi. Am lansat un produs sanatos si potrivit pentru familiile cu copii. Acum, ingrijorati de produsele pe care le consuma copiii, nepotrivite pentru varsta lor, am dorit sa venim cu o solutie sanatoasa si adecvata”, a declarat Nadia Tataru, Director General Itsy Bitsy.

Produsul este disponibil in cinci arome (Portocale-Mandarine; Piersica-Biscuite; Fructe exotice-Morcov; Zmeura-Banane si Miere; Struguri-Sfecla rosie si Miere) in ambalaj de sticla, nereturnabil, de 0,25 l, la pretul de vanzare recomandat de 2,4 lei. "Cel mai Itsy suc cu cel mai Bitsy fruct” este usor de recunoscut la raft dupa eticheta pe care se regasesc cele doua personaje, Itsy si Bitsy.

Lansarea sucului Prigat adus de Itsy si de Bitsy a debutat cu o campanie de teasing adresata copiilor. Acestia au fost invitati sa raspunda la o ghicitoare si sa spuna care este primul produs pe care Itsy si Bitsy il aduc special pentru ei. Raspunsurile primite au variat de la “zambet” sau “bucurie”, la “suc”, trecand in revista adevaratele valori si nevoi ale copilariei. Raspunsul la ghicitoare l-au aflat direct de la Itsy si Bitsy in cadrul evenimentului de lansare organizat pe 8 iunie in Parcul Cismigiu.

Lansarea va fi urmata de o campanie integrata de comunicare a noului produs, care va include activari la punctele de vanzare si o campanie media cu difuzare nationala. Campania de comunicare a fost realizata de GMP Advertising si GMP PR, cu sprijinul Webstyler.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri