Media Target Group, firma lansata de Cristi Parvan dupa plecarea de la Zenith Media, isi propune sa lanseze 5 instrumente proprii de research pana in toamna acestui an. Un alt proiect este o bursa de vehicule media nefolosite in mod uzual.
Actionarul majoritar al Media Target Group este sotia lui Parvan, Monica, parti minoritare revenindu-le lui Parvan insusi si unui prieten care lucreaza in audit financiar. Firma, care are deocamdata doi angajati, isi propune sa creeze si sa ofere produse de research media, cu accent pe online. In prezent, cauta clienti alaturi de care sa dezvolte pana in toamna 5 instrumente de research, “produse generale care sa poata fi o baterie pentru orice brand”.

Un alt proiect independent de cele 5 este lansarea unei burse de posibile vehicule media, cum ar fi o flota de masini sau cateva cluburi de aerobic care ar urma sa fie integrate intr-o retea si apoi vandute ca spatiu media, in functie de targetul vizat.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri