L’Oréal Romania a ales agentia de relatii publice Image pentru gestionarea comunicarii corporate la implinirea a 100 de ani de existenta a companiei-mama. Image furnizeaza companiei L’Oréal Romania servicii de media relations, comunicare interna, organizare de evenimente si suport pentru dezvoltarea unui proiect de CSR.
“Centenarul L’Oréal reprezinta pentru noi un moment extraordinar, avand in vedere ca putine companii sarbatoresc 100 de ani, dar si o ocazie de a reafirma si de a comunica angajamentele asumate de compania noastra de-a lungul timpului. Prin urmare, proiectele planificate cu aceasta ocazie au o importanta pe masura evenimentului si sunt deosebit de complexe intrunind activitati pentru presa, pentru angajatii companiei, cat si un program amplu de responsabilitate sociala dedicat studentilor”, a declarat Dana Dobrescu, Corporate Communication Manager L’Oréal Romania.

L’Oréal a fost infiintata in 1909, in Paris, de catre chimistul Eugène Schueller, devenind in timp, liderul mondial in industria frumusetii. Astazi, compania are 23 de branduri la nivel mondial, prezente in lanturi de distributie (saloane de cosmetica, piete de larg consum, lanturi de lux, farmacii), cu origini culturale diverse (americane, italiene, franceze, japoneze, chinezesti etc.). Printre brandurile companiei se numara L’Oréal Paris, L’Oréal Professionel, Vichy, Lancôme si The Body Shop sunt recunoscute drept lideri mondiali in categoriile lor.

Image este o companie independenta de relatii publice, cu o activitate de peste 14 ani pe piata din Romania.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri