Brandient a finalizat procesul de rebranding pentru unul dintre primii trei jucatori autohtoni de pe piata serviciilor de curierat rapid.
Nevoia de rebranding, aparuta la 5 ani dupa lansare, a izvorat atat din provocarile specifice unui business antreprenorial aflat in crestere, cat si din nevoia de performanta prin branding, pe o piata puternic competitionala, dar cu potential modest de diferentiere in categorie.

Schimbarea este vizibila mai ales in exterior, la nivelul identitatii vizuale. Simbolul ales, cel al rechinului, transmite forta, masculinitate, inteligenta, perseverenta si capacitatea de a indeplini cu succes fiecare misiune. Maniera grafica minimalista si functionala evidentiaza aceste promisiuni, iar cromatica negru-rosu, denota hotarare, usurinta si implicare.

Brandient a livrat pentru NemoExpress repozitionarea si redefinirea ADN-ului brandului, precum si designul intregului pachet grafic, acesta regasindu-se in cei mai importanti vectori de constructie a brandului — flota de masini, formularistica si comunicarea de brand. Identitatea vizuala este semnata de Eugen Erhan, designer Brandient.

Rezultatul imediat al rebrandingului este revitalizarea organizatiei si adoptarea de catre curieri a unui comportament la inaltimea promisiunii vizuale, precum si cresterea vizibilitatii brandului pe strazile si soselele din Romania.

Brandient este o companie de consultanta in strategie, design si valoare de brand, care a semnat proiecte precum: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Verida, Zuzu, QFort.
Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri