Agentia Leo Burnett & Target a obtinut un Bronze Lion la categoria Media a festivalului international de publicitate Cannes Lions, pentru lucrarea “The Dinosaur Exhibition”, realizata pentru Muzeul National de Istorie Naturala Grigore Antipa.
Lucrarea a fost premiata la sectiunea “Travel, Entertainment & Leisure”, dar a fost nominalizata si la sectiunea “Best Use of Special Events and Stunt/Live Advertising”, in cadrul aceleiasi categorii, Media. Leo Burnett a fost, de altfel, singura agentie romaneasca nominalizata la aceasta categorie.

Campania “The Dinosaur Exhibition” a avut loc in februarie 2008, cand Muzeul Antipa a gazduit o expozitie de dinozauri. Promovarea a fost realizata simultan in cinci orase din tara. Punctul central al campaniei a fost ascunderea prin oras a unor oase realizate din spuma poliuretanica, pe care oamenii le-au cautat mai apoi pentru a reintregi scheletul dinozaurlui.

Grand Prix-ul categoriei Media a fost castigat de agentia JWT Japan, pentru campania Kit Kat Mail. Dentsu Tokyo a primit distinctia de Media Agency of the Year, urmata de agentiile Famous din Bruxelles si Y&R Interactive din Tel Aviv.

Premiul castigat ieri de Leo Burnett reprezinta cel de-al treilea “leu” obtinut de Romania la festivalul de la Cannes, dupa ce in 2007 agentia GMP a castigat un Bronze Lion la categoria Press, iar Starcom a obtinut un Silver la categoria Media.

Ajuns la a 56-a editie, festivalul international de publicitate Cannes Lions se desfasoara in perioada 21-27 iunie pe Riviera Franceza.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri