Business Media Group lanseaza in Romania la inceputul lunii octombrie versiunea in limba romna a uneia dintre cele mai cunoscute si influente reviste auto din lume: Autocar.
In istoria de 110 ani (Autocar a fost infiintata in Anglia in anul 1895), revista a devenit una dintre cele mai respectate publicatii de profil din lume, fiind recunoscuta ca avnd cele mai impartiale drive teste. De altfel, Autocar este prima revista din lume care a publicat un drive test, fiind inventatoarea acestui tip de articol.

Pe lnga materialele preluate, redactia Autocar Romnia va face propriile drive teste si comparatii, propriile analize sau subiecte speciale (features), in functie de evenimentele care vor avea loc in fiecare luna pe piata interna. In plus, pe lista de atuuri ale Autocar se regasesc si fotografiile spion sau in premiera cu cele mai noi modele de automobile.

Autocar se pozitioneaza diferit de celelalte reviste de pe piata romneasca, targetnd in principal adevaratii pasionati de masini, cu venituri medii si mari, din mediul urban, lideri de opinie si factori ecisivi in achizitionarea de masini, att in familie ct si in grupul de prieteni. Autocar va depasi procentul obisnuit de cititori AB ai oricarei reviste de pe piata, la care insa se adauga un procent mare de ctitori C dornici sa fie in pas cu ultimele noutati auto din lume si din tara. Targetul cititor Autocar va extinde astfel grupul masculin cititor de reviste, att cele cu profil auto cat si revistele dedicate barbatilor in general. In Romnia revista Autocar va aparea lunar, intr-un tiraj de 20.000 de unitati pe luna.


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si