“Decizia noastra de a incheia acest parteneriat cu 2activePR s-a bazat pe o serie de factori. In primul rand, initiativa antreprenoriala din 2000 a doamnei Corina Barladeanu a fost o miscare extrem de indrazneata, care s-a transformat intr-o reteta de succes. Mai mult, portofoliul de clienti, echipa de consultanti si performantele exceptionale in comunicare, precum si rezultatele de business, au fost ceilalti factori importanti”, a adaugat Andrews.
2activePR s-a lansat pe piata locala de PR in 2000. Agentia ofera servicii de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing.
Echipa 2activePR reuneste 14 consultanti cu cunostinte in PR, media, BTL, marketing si advertising. Portofoliul de clienti include branduri precum: Adesgo, Adidas, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Timisoreana, Ursus si Villeroy&Boch. In 2009, 2activePR a castigat conturile Timisoreana, Romstal si Adesgo.
Cifra de afaceri a agentiei 2activePR in 2008 a fost de peste 760.000 euro, in crestere cu aproape 30% fata de anul precedent.
Cu sediul central in St. Louis, reteaua Fleishman-Hillard opereaza in America de Nord, Europa, Orientul Mijlociu, Africa de Sud si America Latina, avand peste 80 de birouri. FH este parte a grupului de comunicare Omnicom, una dintre cele mai mari retele internationale de advertising, marketing si comunicare corporatista din lume, oferind servicii de ATL, BTL, media planning si buying, relatii publice si multe alte servicii de comunicare, pentru mai mult de 5.000 de clienti din peste 100 de tari.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: