Compania de consultanta de brand BrandTailors a lansat Community BrandTailors, divizie specializata in servicii de branding digital si continut digital de brand, investitia in acest proiect ridicandu-se la 120.000 de euro, suma planificata pana la sfarsitul acestui an.
Noua divizie, Community BrandTailors face parte din strategia de dezvoltare a companiei BrandTailors, conturata in urma unui studiu, realizat in 2008, care a avut ca rol radiografierea pietei de branding din Romania. In urma acestei analize, chipa de management BrandTailors a realizat ca pentru crearea sau intretinerea brandurilor digitale, clientii se adreseaza birourilor de web design si nu companiilor de consultanta de brand, pe motivul ca acestea din urma nu au expertiza specifica mediului online.

"In spatele lansarii diviziei Community BrandTailors exista un business plan gandit pana in cel mai mic detaliu si o investitie de peste 120.000 euro pe care o vom face pana la sfarsitul anului 2009. In acest moment suntem la stadiul in care derulam un numar generos de proiecte de branding digital, proiecte pentru care am angajat specialisti dedicati acestei discipline", spune Beatrice Danis (foto), managing partner BrandTailors.

Potrivit acesteia, noua divizie ar putea genera in 2009 10% din venitul consolidat al BrandTailors. In plus, Danis estimeaza o cifra de afaceri de 250.000 de euro pentru Community BrandTailors in 2010.

In prezent, echipa Community BrandTailors lucreaza la dezvoltarea celui mai complex brand digital romanesc, care urmeaza sa fie lansat la sfarsitul acestui an.

Conducerea Community BrandTailors este asigurata de catre Monica Dumitriu-brand consultant, David Stroe-creative director si Monica Mircea-account director.

Printre serviciile oferite de Community BrandTailors se numara audit, platforma de brand, management de brand, arhitectura de brand, platforma de comunicare, structura si arhitectura a informatiei website-ului, definire functionalitati si specificatii tehnice ale website-ului, definire a indicatorilor de performanta si modalitati de masurare a acestora, monitorizare si raportare ale rezultatelor si optimizarea comunicarii, briefing planificare online media, identitate verbala si retorica de brand, identitate vizuala, webdesign si copywriting.

Planurile BrandTailors pentru 2009: Lansarea unei noi divizii si cresterea cu 20% a cifrei de afaceri

BrandTailors este o companie romaneasca de consultanta de brand care ofera servicii ce includ audit de brand, strategie de brand, naming, identitate vizuala, design de ambalaj, branding ambiental, branding digital, comunicare de brand si brand management.

BrandTailors este autoarea a numeroase proiecte de rebranding printre care Kandia, Laura, Magura, ROM, Ardealul, Wiesana, Tomi, Eurovita, Loteria Romana, Ana Holdings, Europa FM, Radio 21, Bankia si Class Living si a multor proiecte de branding incluzand Grania, Gata, Planorama, Edenia, Vertaria, Fulg De Vara, Flavora, Vibe FM, Unlock Market Research, JocoLoco, Cher Patissier.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri