Millenium Communications schimba structura, juriul si criteriile Internetics, care se repozitioneaza ca un festival de branding, marketing si advertising online. Agentia va inaugura anul viitor un al doilea festival, dedicat jurnalistilor online.
Bugetul Internetics in acest an este de 120.000 euro, iar in cel de-al doilea festival, al carui nume nu a fost inca dezvaluit, se vor investi 60.000 euro, a declarat, pentru Wall-Street, Andrei Bortun (foto), general manager Millenium Communications. Sumele includ costurile de productie si executie a evenimentului, dar si salariile angajatilor Millenium implicati in proiecte.

“Numarul utilizatorilor de Internet a crescut substantial in ultimii ani si implicit si nevoia acestora de continut de calitate. Am simtit ca este timpul sa ii scoatem in lumina reflectoarelor pe acei jurnalisti care produc acest continut si care ajuta la cresterea pietei de specialitate.Alaturi de Internetics, noul festival va aduce in fata produse de calitate din online si creatorii lor”, a spus Bortun.

Ajuns la a noua editie, festivalul Internetics va pune accentul pe solutiile de comunicare oferite de agentii clientilor in actualul context al pietei. Festivalul se adreseaza agentiilor full service, de branding si interactive, diviziilor de online si shop-urilor de design online.

Daca Internetics 2008 s-a desfasurat in jurul eficientei campaniilor online, festivalul de anul acesta promite sa premieze “inteligenta online”, promisiune declinata si in slogan. Repozitionarea este ilustrata printr-o noua identitate vizuala, creata de Rusu+Bortun Brand Growers.

Internetics 2009 va acorda premii pentru categoriile: site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare, campanii interactive, best use of viral, advertising games, banners, e-mail marketing si social media. Din randul castigatorilor la fiecare sectiune din categoria site-uri, micro-site-uri si bloguri de promovare va fi intocmit un top trei al celor mai bune executii. Acestea vor fi premiate cu Gold – 40 puncte, Silver – 30 puncte si Bronze – 20 puncte. Castigatorii la fiecare Best of vor fi recompensati cu 10 de puncte.

Campaniile interactive sunt cele mai bine punctate, castigatorii din sectiuni participand la desemnarea unui Gold – 50 puncte, Silver – 40 puncte si Bronze – 30 puncte. Agentia care va obtine cele mai multe puncte in total va castiga mult ravnitul titlu de Agentia Anului.

De-a lungul celor opt editii precedente, de titlul de Agentia Anului la Internetics a fost castigat de Webstyler (2002,2006,2007,2008), Green Pixel (2001,2003,2004) si 2Fresh Design (2005).

Inscrierile la festival incep pe 1 septembrie, iar Internetics 2009 se va desfasura la sfarsitul lui octombrie.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri