Industria locala de publicitate online a aratat in primul semestru din acest an cu totul diferit fata de cum se asteptau majoritatea jucatorilor din piata in urma cu sase luni. Unii dintre acestia vorbesc de un prim trimestru ”sangeros”, urmat de o ”dezmortire” usoara, insa cu totii afirma la unison ca industria romaneasca de publicitate online a raportat o scadere abrupta pana la jumatatea acestui an.

Pe o piata de media mai mica cu 35-45% fata de aceeasi perioada a anului trecut, publicitatea online a reusit deocamdata sa scada cu "doar" 20-25% - ceea ce se traduce prin faptul ca o cota mai mare din bugetele clientilor de publicitate s-au indreptat spre online, crede Mihai Seceleanu (foto), director general al publisherului InternetCorp.

La randul sau, Orlando Nicoara, director general al MediaPro Interactiv, declara ca primele 2-3 luni din an au atras rezultate foarte slabe pentru piata de publicitate online, care s-a caracterizat prin putine campanii si clienti activi. Potrivit estimarilor sale, industria de profil a raportat un declin de 10-15% fata de perioada similara a anului trecut.

“Pentru primul trimestru sunt playeri care au anuntat scaderi si de 65%. In al doilea trimestru am asistat la o revigorare, cu toate acestea piata ramanand sub nivelul lui 2008”, afirma Magdalena Zander, director executiv al regiei de vanzari Intact Interactive.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si