Reteaua sociala online Facebook ar putea atrage anul acesta venituri de peste 500 milioane de dolari in 2009 si este asteptata sa genereze afaceri de ordinul miliardelor de dolari in cinci ani de zile, a declarat Marc Andreessen, membru in board-ul Facebook, citat de brandrepublic.com.
Potrivit lui Andreessen, veniturile Facebook ar putea trece de 1 mld. dolari anul acesta daca se va axa mai mult pe vanzarea de publicitate. Cu toate acestea, prioritatea retelei sociale americane este dezvoltarea si mentinerea bazei de utilizatori.

"In acest an calendaristic, Facebook va afisa venituri de peste 500 mil. dolari. Daca s-ar fi axat mai mult pe monetizare ar fi putut depasi pragul de 1 mld. dolari in acest an”, declara Andreessen, subliniind ca actionarii Facebook ar gresi daca ar decide acum sa vanda din participatie.

De asemenea, Marc Andreessen considera ca desi site-ul de microblogging Twitter nu genereaza venituri in prezent, este important ca acesta sa se concentreze pe dezvoltarea bazei de utilizatori si cresterea cotei de piata.

Antreprenor in Silicon Valley, Andreessen face parte din board-ul Facebook din iulie 2008. In plus, Marc Andreessen investeste in Digg, Netvibes si Twitter.

Facebook a anuntat recent ca a vandut o participatie de 1,96%, pentru 200 milioane dolari, unei companii rusesti de Internet, decizie ce evalueaza site-ul de socializare la 10 miliarde dolari.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri