Mai multe companii care isi au sediul in zona Uranus-Rahova – centrul comercial Liberty Center si agentiile de comunicare Re:ply si DC Communication – au lansat impreuna o publicatie ce are ca scop promovarea acestei zone istorice si recuperarea sa afectiva de catre bucuresteni.

Publicatia se numeste Uranus-Rahova, apare bilunar, este fata-verso si prezinta o harta a evenimentelor, oameni care locuiesc sau lucreaza in Uranus-Rahova, interviuri, articole despre istoria locurilor si argumente pentru vizitarea zonei – de la Piata de flori sau Slow Food Targul Taranului pana la singurul cinematograf 6D din Bucuresti, aflat la Liberty Center.

“Uranus-Rahova este un loc plin de viata, un mix colorat, plin de contraste, cu un potential extraordinar. Intr-un Bucuresti care si-a distrus in mare parte zona istorica, supravietuirea acestui colt de Rahova este un mic miracol. Care exista in tacere, stigmatizat pe nedrept, dar incapsuland mai multa viata adevarata decit multe alte locuri din Bucuresti”, declara Diana Capatina, Creative Director & Managing Partner Re:ply.

“Desi vorbeste despre prezent si uneori despre trecut, aceasta foaie a cartierului Uranus-Rahova este despre viitor. Despre un Bucuresti care-si asuma realitatile, trecutul, erorile si care indrazneste sa se re-creeze, cu viziune si responsabilitate, ca un oras in care sa ne faca placere sa traim impreuna”, a adaugat Teodor Frolu, Partener & Co-Manager, DC Communication.

Publicatia se distribuie gratuit in zona Uranus-Rahova – la Liberty Center, The Ark, Muzeul National de Arta Contemporana, ICR, Green Hours – si in alte locatii selectate din centrul Capitalei. Publicatia are si o pagina pe Facebook, unde pot fi citite articolele si unde vizitatorii pot face comentarii, pune intrebari despre evenimentele care au loc in zona sau unde pot posta ei insisi imagini, mai vechi sau mai noi, din Uranus-Rahova.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Auchan deschide un supermarket in mall-ul Liberty Center