The Secret Service a castigat contul Ecotic

Agentia a castigat pitch-ul organizat in luna iunie de catre Ecotic, cel mai mare gestionar de deseuri electrice si electronice din Romania.
The Secret Service a realizat deja o noua identitate de brand pentru Ecotic si a conceput identitatea Timbrului Verde. Agentia va dezvolta si strategia de comunicare a organizatiei precum si campaniile de informare si educare derulate de aceasta.

Contul este gestionat de Adina Sorescu - strategie, Mihai Ene si Dragos Gheorghiu - creatie.

Ecotic este una dintre organizatiile desemnate de producatorii, importatorii si distribuitorii de electronice, electrocasnice si echipamente IT ce activeaza in Romania sa colecteze selectiv deseurile rezultate din uzarea si casarea echipamentelor detinute de populatie, companii si institutii.

Volumul de 9.000 de tone de deseuri tratate si reciclate de Ecotic anul trecut reprezinta mai bine de jumatate din volumul total al deseurilor colectate la nivel national de toate organizatiile de profil.

The Secret Service ofera servicii complete de strategie si comunicare. In portofoliul de clienti al agentiei se regasesc companii precum Aviva Asigurari de Viata, Pneurom, AMC Pharma, Rigips Romania, Ganotti Protocol Services, Reimens Group si acum Ecotic.


Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Comunicate de presă

Vrei ca informatia ta sa ajunga la publicul tau tinta? Publica un comunicat de presa →


Setari Cookie-uri