Frank Digital, divizia online a agentiei Frank, a castigat contul pentru comunicarea online de marketing si brand a Romtelecom, in urma unui pitch organizat la sfarsitul lunii mai, urmand sa realizeze si sa implementeze strategia companiei pe acest domeniu.
Agentia va gestiona intreaga strategie online, inclusiv partea de creatie si design, pentru zonele de e-commerce si marketing. De asemenea, Frank Digital va realiza pentru Romtelecom programul de marketing afiliat si platforma aferenta.

“Am cautat un partener inovator si creativ pentru a maximiza oportunitatile pe care Romtelecom le are in mediul online si pentru a ne ajuta in dezvoltarea zonei de e-commerce si a strategiei online. In acelasi timp, partenerul nostru trebuie sa aiba capacitatea tehnica de a integra sistemele IT actuale ale Romtelecom. Astfel, am ales Frank Digital deoarece acesta se potriveste cel mai bine acestor cerinte. Prin aceasta colaborare, speram sa obtinem rezultate relevante pentru Romtelecom pe piata online romaneasca. In acelasi timp, dorim sa le multumim tuturor agentiilor implicate in procesul de selectie, pentru interesul lor de a lucra cu noi ", a declarat Alina Petri, General Manager Portal Division.

Pentru Romtelecom, cel mai mare operator local de telefonie fixa, bugetul de comunicare alocat promovarii pe Internet a crescut, in 2009, cu doua puncte procentuale – de la 5, cat s-a alocat in 2008, la 7%, in acest an.

“Spre deosebire de anul trecut, acordam mai multe resurse si atentie comunicarii online in 2009. In plus, desfasuram primele campanii ce au drept obiectiv promovarea vanzarilor online pentru produsele Romtelecom”, a declarat, pentru Wall-Street, Adrian Patarlageanu, sef departament media Romtelecom.

Frank Digital a demarat deja mai multe proiecte online pentru Romtelecom, cum ar fi noul site al companiei, www.romtelecom.ro, care ofera informatii detaliate despre serviciiile si ofertele companiei si unde se pot comanda direct peste 200 de produse. Mai mult, agentia a realizat si site-ul dedicat festivalului BESTFEST (bestfest.romtelecom.ro), realizand concepte unice si interactive, precum Panorama shots, B'ESTFEST Widget (prima campanie Widget din Romania) si concursul LookALike. Pentru ambele proiecte, Frank Digital a furnizat servicii complete, incepand de la constructia site-ului, design si creatie, intretinere tehnica, pana la actualizarea datelor si realizarea unor aplicatii creative.

"Dupa finalizarea primelor proiecte pentru Romtelecom, suntem incantati sa continuam colaborarea si sa oferim consultanta online strategica. Pentru intreaga noastra echipa, este o sansa deosebita sa putem lucra cu un client care intelege si pune accent pe mediul online, avand totodata curajul de a experimenta in acest domeniu", a spus Iulia Orzan, Project Leader pentru contul Romtelecom al Frank Digital.

Frank Digital ofera consultanta in domenii precum strategie, managementul campaniilor online, concept de creatie si design, dezvoltare web, software si dezvoltarea bazelor de date, sisteme si retea de intretinere, precum si marketing online. Printre clientii Frank Digital se regasesc Romtelecom, Asirom, Skoda, Mobile News, Sprider, Olympus.

Frank Digital face parte din Grupul Frank, o agentie independenta ce ofera servicii si consultanta in domenii precum strategie, branding, advertising, online, BTL si promotii, evenimente, productie, mass-media si relatii publice. Portofoliul sau de clienti cuprinde marci precum Skoda, Sprider Stores, Asirom, Miele, Singer, Gap, Schenker, Mothercare, IIRUC si altele.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri