Publicis Group SA, care detine agentiile de publicitate Saatchi & Saatchi, Publicis si Leo Burnett, a anuntat joi o scadere a profitului net din primul semestru la 167 milioane euro, din cauza mediului economic dificil si al falimentului General Motors (GM), unul dintre clientii grupulului, scrie Bloomberg.
In aceeasi perioada a anului trecut, compania inregistrase un profit net de 192 milioane euro.

Veniturile din operatiunile europene au scazut cu 11,6%, la 738 milioane euro, in timp ce vanzarile de pe piata nord-americana au scazut cu 3,7%, la 1,06 miliarde euro, si cu 8,2%, la 238 milioane euro, in regiunea Asia-Pacific, informeaza NewsIn.

Datoriile financiare nete au urcat la 899 milioane euro la finalul lunii iunie, de la 676 milioane euro, la sfarsitul lui decembrie 2008, reflectand "modelul obisnuit al resurselor scazute de capital disponibil" din prima jumatate a anului, anunta compania.

Vanzarile Publicis, excluzand conversiile valutare si achizitiile, au scazut cu 6,6%. Veniturile totale au scazut cu 0,8%, la 2,21 miliarde euro.
Publicis, cea de-a patra companie de publicitate din lume, a alocat provizioane de 9 milioane euro pentru garantiile in urma intrarii in faliment, pe 1 iunie, a gigantului auto american, GM.

"Cred ca am depasit perioada cea mai dificila. Am atins momentul cel mai critic si vom ramane relativ stabili, pentru ca mai apoi sa progresam treptat, iar in vara anului viitor vom afisa rezultate pozitive", a declarat directorul executiv al companiei, Maurice Levy.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri