Agentia a castigat contul de PR al Lenovo Romania in urma unui pitch finalizat in luna iunie. 2activePR va derula activitati de comunicare corporate si de produs.
Lenovo este o companie producatoare de computere personale. Formata in urma achizitionarii de catre Lenovo Group a fostei Divizii de Computing Personal a IBM, compania detine centre de cercetare in Yamato - Japonia, in Beijing, Shanghai si Shenzhen - China si in Raleigh - Carolina de Nord.

“Am ales agentia care a inteles cel mai bine brandul Lenovo si modelul nostru de business, bazat pe inovatie, eficienta si grija fata de nevoile clientilor. 2activePR ne-a oferit nu numai o strategie coerenta si in ton cu brandurile Lenovo, dar si solutii foarte creative, prin care speram sa ne atingem impreuna obiectivele de comunicare si de business”, a declarat Aurel Netin (foto), Country General Manager Romania si Republica Moldova.

Filiala locala a producatorului chinez de computere Lenovo isi va completa anul acesta portofoliul cu multe produse, anuntandu-se lansari care vor avea nevoie de solutii de promovare si comunicare.

2activePR s-a lansat pe piata locala de PR in 2000. Agentia ofera servicii de consultanta in comunicare corporate si de marketing, management de criza, campanii de informare si educare, platforme si proiecte CSR, servicii de event management si marketing. Portofoliul de clienti include companii si branduri precum: Adesgo, Adidas, Albalact, Anchor Grup, Bristol Myers-Squibb, Coty, Delta Air Lines, GlaxoSmithKline Consumer HealthCare, Holcim, Huennebeck, Lockheed Martin Aeronautics, McGraw-Hill Education, Procter&Gamble, Timisoreana, Ursus si Villeroy&Boch. Cifra de afaceri a agentiei 2activePR in 2008 a fost de peste 760.000 euro, in crestere cu aproape 30% fata de anul precedent.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri