Romancele din mediul urban joaca un rol activ in sustinerea financiara a gospodariei, peste jumatate dintre ele contribuind cu pana la 40% din bugetul casei, iar cel mai neplacut efect al crizei este, in opinia lor, scaderea propriilor venituri, potrivit unui studiu Brennan Research&Consultants.
“Segmentul feminin prezinta un interes deosebit pentru oamenii de marketing, de business in general, deoarece femeia are un rol foarte important in achizitia multor categorii de produse si servicii. In demersul nostru, am incercat sa surprindem aspecte atitudinale si comportamentale care sa descrie femeia din Romania de azi. Chiar daca studiul nu este dedicat unei industrii anume, credem ca tocmai aceasta imagine oarecum integratoare, care descrie segmentele de femei din mai multe unghiuri, va fi relevanta pentru marketeri in perioada actuala, cand se cauta solutii mai putin traditionale pentru a ne apropia consumatorii" , spune Cosmin Nae, consultant al Brennan Research & Consultants.

Potrivit aceluiasi studiu, Internet bankingul este rar utilizat de romance. In Capitala, insa, acest serviciu are o rata de utilizare in randul femeilor de aproape trei ori mai mare fata de media la nivel national - 32% versus 11%.

Cercetarea “Femeia ca target: ce e relevant acum” a fost conceputa ca un instrument util pentru a afla date noi si detalii relevante pentru specialistii in marketing care gestioneaza produse si marci adresate in special femeilor.

Cercetarea a fost efectuata, in perioada martie-aprilie 2009, pe un esantion de 1.099 de femei din mediul urban, cu varste cuprinse intre 18 si 45 de ani, si are o eroare maxima de ±3%. Studiul a fost realizat in colaborare cu SMARK, care face parte din F5, compania new media a grupului Realitatea-Catavencu.


Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri