Cine crede ca mass-media isi face singura viitorul se insala. Nu doar consumatorii mai dicteaza presei mondiale sa se reinventeze si sa se orienteze spre noile tehnologii, ci si principala lor sursa de venituri - publicitarii. Revolutia digitala prin care trec in prezent comunicatiile ii forteaza pe toti actorii pietei sa caute solutii ingenioase pentru a supravietui schimbarilor mult prea rapide ca sa mai poata fi prevestite in timp util.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri