Acest premiu reprezinta un succes important pentru echipele Ogilvy si MindShare, declara Oana Petroff, managing director MindShare. Suporter in fiecare dimineaa! este un proiect pentru care am lucrat cu toii cu mult entuziasm si ne bucuram ca acest lucru se vede. Am reusit sa implementam un program care se remarca prin originalitate, un program care face diferena pe o piaa de media foarte aglomerata cum este cea din Romania.

Destinata promovarii produsului Gillette Blue II, campania Suporter in fiecare dimineaa! a raspuns unei probleme profunde si relevante in randul publicului masculin: Romania are nevoie de o echipa naionala de fotbal valoroasa, o noua generaie de aur.

Ideea centrala a programului a fost aceea de a transforma un sentiment naional de dezamagire faa de lipsa rezultatelor foarte bune cu care ne-a obisnuit echipa naionala de fotbal, intr-o campanie optimista, care sa ofere soluii reale. Ca urmare, Gillette a investit 5% din vanzarea produselor sale participante in promotia Suporter in fiecare dimineaa! in construirea unui fond special destinat descoperirii a unsprezece copii talentai la fotbal. Acestia au fost antrenai timp de un an in cadrul Scolii de Fotbal Gica Popescu de la Craiova, iar cel mai bun dintre ei beneficiaza de un training de o luna la Internationale Milano. Peste 1800 de tineri fotbalisti au participat in perioada iunie-septembrie 2004 la selecia naionala derulata de Gillette in 8 orase ale arii, in urma careia a fost aleasa o echipa de 11 jucatori foarte talentai.


Pentru aducerea promoiei cat mai aproape de consumator si cresterea credibilitaii, echipa Gillette a creat o emisiune dedicata: Vreau sa fiu Mare. Astfel, telespectatorii au fost permanent informai despre derularea seleciei prin transmisii de cate cinci minute, difuzate de luni pana joi de la ora 23:45 la Pro TV. In fiecare saptamana, la Stirile Sportive de week-end ale Pro TV, sumarul seleciilor a fost prezentat prin spoturi de 30 secunde.