Grupul Realitatea-Catavencu a renuntat la colaborarea cu omul de radio si televiziune Andrei Gheorghe, dupa ce acesta a acceptat sa prezinte reality show-ul “Rataciti in Panama”, o productie Paprika Production, difuzata de Kanal D.
Andrei Gheorghe nu va mai realiza emisiunea “cu Gheorghe si Mihaiu” de pe Radio Guerrilla, un proiect lansat in luna martie, alaturi de Liviu Mihaiu.

“Nu poate sa-mi impuna nimeni sa nu-mi respect promisiunea facuta unor oameni”, a spus Gheorghe, cu referire la contractul semnat recent cu casa de productie Paprika, care a vandut catre Kanal D reality show-ul “Rataciti in Panama”, un proiect care are in spate o investitie de 2 milioane euro. El a adaugat ca nu a avut niciodata un contract semnat cu Realitatea-Catavencu pentru realizarea emisiunii de pe Radio Guerrilla.

“Am trimis facturile prin sofer si s-a intors spunand ca Radio Guerrilla nu plateste. L-am sunat pe domnul Mihnea Vasiliu (directorul diviziei quality in Grupul Realitatea-Catavencu – n.red.), care mi-a spus ca nu avem contract”, a explicat realizatorul, pentru Wall-Street. “Nu stiu pentru ce am fost platit pana acum. Poate nici n-au existat. Poate visez”.

Potrivit lui Mihnea Vasiliu, Realitatea-Catavencu nu a incetat colaborarea cu Andrei Gheorghe din cauza show-ului de la Kanal D, ci in urma unei decizii a realizatorului principal, Liviu Mihaiu, care a pus punct emisiunii inca din 15 iulie. Mihaiu nu a putut fi contactat pana la sfarsitul zilei.

“Nu avea nimic semnat cu noi pentru ca nu ne-am inteles la termenul de preaviz, asta e singurul motiv. Ulterior, s-a si intamplat ca emisiunea sa se desfiinteze”, a spus Vasiliu. Managerul s-a declarat dispus sa colaboreze cu Andrei Gheorghe in viitor, daca realizatorii de programe vor decide ca e oportun.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri