Anul trecut rata medie de deschidere a unui newsletter in Romania a fost de 20,7%, in crestere fata de 2007, potrivit celui mai recent studiu Inside, realizat de White Image Loyalty Solutions.
Potrivit studiului, rata medie de deschidere a fost de 20.7%, fata de 19% din 2007, iar rata de clickthrough by opened a urcat de la 37.78% la 39.03%.

De asemenea, luna septembrie a fost cea mai buna din 2008 in ceea ce priveste ratele de deschidere (22,54%), in timp ce trimestrul cel mai slab este plasat in intervalul aprilie-iunie, cand rata de deschidere a fost de 19,72%.

Studiul Inside 2009 mai arata ca cele mai mari rate de deschidere le-au inregistrat campaniile cu subiecte scurte , de maxim 15 caractere.
Media de citire a articolelor a fost cuprinsa intre 1,45 si 1,58, cea mai buna luna fiind ianuarie. In plus, ziua cu cele mai bune deschideri a fost vineri, fiind urmata de zilele de miercuri si joi.

Intervalul orar care a performat cel mai bine pentru deschideri in 2008 este 12.01-15.00, similar cu 2007. Cresteri importante, de aproximativ 4%, se inregistreaza si in intervalul 19.00-22.00.

Domeniile de activitate cu cele mai mari rate de deschidere au fost: financiar-bancar (44.17%), retail (36.66%) si producatori (36.61%).

Studiul Inside 2009 analizeaza peste 60 mil. de emailuri, reprezentand un esantion de 6.234 de campanii trimise de White Image in 2008.

White Image este unul dintre cei mai importanti jucatori pe piata de email marketing, gestionand anual un volum de peste 60 milioane de emailuri.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri