Chiar daca Facebook a surclasat recent MySpace, devenind cea mai vizitata retea sociala din Statele Unite ale Americii, site-ul de microblogging Twitter se bucura de o mai mare popularitate in randul publicitarilor, informeaza emarketer.com.
Potrivit unui studiu realizat de Burson-Marsteller, in luna iulie 2009, 54% din companii sunt prezente pe Twitter, in comparatie cu doar 29% care opteaza pentru Facebook. In plus, 32% dintre companii au propriul blog.

Companiile participante la studiu au declarat ca utilizeaza Twitter pentru furnizarea de informatii, relatii cu publicul, promotii si recrutare.

De asemenea, Twitter este mult mai folosit in campaniile de marketing prin e-mail decat Facebook. Astfel, in cadrul campaniilor de e-mail marketing din luna martie, desfasurate in Statele Unite, link-urile catre Twitter erau mai des intalnite decat cele catre Facebook.

Cititi si Cei mai mari rivali pentru Facebook

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri