La finalul promotiei, in perioada 25-31 august, temperatura de referinta coboara pana la 20 de grade, oferind clientilor posibilitatea sa obtina reduceri si mai mari.
Pentru a pune in valoare mecanismul promotiei, campania este comunicata exclusiv in mediul online si ofera o experienta interactiva completa.
"Canicula face bine la reducere" a debutat cu bannere cu continut dinamic, care afiseaza temperatura inregistrata in timp real si nivelul de reducere corespunzator. Bannerele au fost prezente pe site-uri romanesti importante, dar si pe site-uri meteo externe, targetate pentru vizitatorii din Romania.
Complementar bannerelor au fost incluse elemente de branding pe site-uri importante de stiri si meteo, pe site-uri agregatoare de preturi, in portaluri cu sectiuni meteo si pe bloguri.
Componenta de cautare a fost si ea implementata inovativ, cu Google adwords dinamice, actualizate in timp real, in functie de temperatura inregistrata.
Pentru a aduce promotia si mai aproape de clienti, Orange si Initiative au construit un set de instrumente interactive ce ofera diferite modalitati de conectare si interactiune, cum sunt widget-urile care pot fi preluate in profilele din retelele sociale Facebook si Hi5 si care permit vizualizarea permanenta a temperaturii si a reducerii sau aplicatia desktop care poate fi instalata pe orice sistem de operare, care da posibilitatea setarii nivelului de alerta si vizualizarea preturilor actualizate permanent pentru o selectie de produse promovate.
Instalarea acestor instrumente se poate face atat din retelele de social media cat si direct din site-ul Orange, prin intermediul paginilor dedicate, iar pentru monitorizarea activitatii s-a implementat o aplicatie care stocheaza si centralizeaza toate datele.
Personajul animat prezent pe materialele campaniei a fost creat de Publicis, pentru Orange.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: