Ajunsa la a doisprezecea editie, competitia de la Portoroz si-a anuntat castigatorii prestigioaselor premii Golden Watch; Golden, Silver&Bronze Drum.

Juriul de la sectiunea campanii publicitare a decis ca 8 lucrari din cele 95 ajunse in finala sa primeasca celebrul Golden Watch:

Toys pentru Automobile Peugeot; inregistrarea a fost facuta de: BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;

The Bridge pentru Automobile Peugeot; BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;

Appearances pentru Zoznam.sk-web portal; lucrare inscrisa de Vaculik advertising (Bratislava);

Altoidia Kraft; Leo Burnett, Chicago;

Hands pentru Zentiva; lucrare apartinand celor de la MARK / BBDO PRAGUE;

Made in Romania pentru MTV Romania; inregistrare a celor de la McCann Erickson Romania;

Butterfly children pentru Debra Austria; Ogilvy(Viena);

Parliamentary Elections 2005 pentru Guvernul Bulgariei; Leo Burnett Advertising Sofia.

Premiile Golden Drum au fost adjudecate astfel:

The Fresco campaign al agentiei Wien nord Pilz (Austria)pentru sectiunea media;

La sectiunea web site premiul a mers in Rusia; o lucrarea a agentiei PARK pentru MTV Rusia;

BackFlip Straw este lucrarea care a adus premiul pentru art direction celor de la Leo Burnett China.

Premiul din categoria promo pentru film si televiziune a fost castigat de McCann Erickson Romania cu cel mai recent spot pentru MTV Romania si de lucrarea Bad Habits pentru LNK TV (Lituania).

5 agentii din Romania au ajuns in finala si au concurat pentru un premiu la festivalul de la Portoroz:


Young & Rubicam Team Advertising Fluturi

Leo Burnett Romania Mai mult fruct, mai multa energie

Cohn&Jansen Gala Societatii Civile

Mccann Erickson Romania Votul

Mccann Erickson Romania Made in Romania

Gav]balkanski categoria promo pentru film si televiziune

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri