Cotidianul online de business Wall-Street, editat de catre publisherul InternetCorp., ocupa prima pozitie in clasamentul publicatiilor de profil, reusind sa atraga in luna august o audienta de 662.990 vizitatori unici. Astfel, Wall-Street aniverseaza un an de cand conduce topul publicatiilor de business din .ro.
Cititorii Wall-Street, parte a celei mai mari comunitati de afaceri din Romania, reprezinta cele mai importante personaje din paginile de istorie ale presei online de business. In ierarhia noastra, oameni de afaceri de succes si povestile lor ocupa cea mai importanta pozitie dupa cititori.
“Citesc constant ziare de business online de cel putin 3 ani. Pentru mine, online-ul a devenit de ceva timp prima sursa de informare. Ma ajuta sa sintetizez relativ usor informatiile de business sau stirile de ultima ora locale sau internationale deoarece acestea imi sunt utile in discutiile cu clientii nostri. Imi place sa citesc zilnic informatii noi deoarece imi doresc sa fiu un om cat mai bine informat”, spune Bogdan Prajisteanu, managing director Mediaedge:cia (MEC) Romania
Avantaje si dezavantaje ale online-ului

Avantaje: Pentru cititor avantajele sunt mari deoarece odata ajuns pe pagina cautata, eventual cu ajutorul unui motor de cautare, vede dintr-o privire titlurile si poate usor si rapid sa parcurga informatia de care este interesat. Totodata, de cele mai multe ori informatia este bine impartita pe sectiuni, ceea ce faciliteaza accesul rapid la ea. Nu in ultimul rand, cititorul are acces la arhiva oricand fara nici un efort suplimentar. Odata abonat sau intrat in baza de date, acesta primeste "Newsletter-ele", care sunt un mijloc de eficientizare a timpului petrecut pentru accesul la informatie atunci cand efectiv acesta vrea doar ultimele stiri din categorie.

Dezavantaje: Marele dezavantaj al online-ului este atunci cand lipeste conexiunea la Internet sau ai accesul limitat. In plus, o publicatie online nu poate inlocui niciodata mirosul autentic de cerneala sau reflexul de a rasfoi in liniste un ziar.

Mai mult online sau mai mult print?

Categoric citesc mai mult online. Avand in vedere stilul de viata alert citesc mai mult online-ul deoarece ma ajuta sa economisesc timp, insa uneori seara cand vreau sa ma relaxez mai rasfoiesc si ziarele scrise, aceasta fiind o deformatie profesionala si inertia multor ani cu ziarul in mana.

Aloc in jur de 1-2 ore pe zi pentru a citi presa online, in unele zile poate chiar si mai mult in functie de evenimentele din acea zi.

Citesc in general publicatiile de business locale sau cele din industria de publicitate si media locale si internationale, de calatorii, sau de activitati in timpul liber si mai nou retele de socializare.

Cititor de Wall-Street


Citesc constant Wall-Street. Sectiunea preferata este Media&Publicitate, insa imi place si sectiunea de Economie in egala masura.

Imi place Wall Street.ro pentru acuratetea si modul integru in care sunt prezentate informatiile avand un continut sintetic si valoros in acelasi timp.

Un citat din Ziglar spune ca "Succesul este utilizarea la maximum a capacitatilor pe care le posezi" de aceea va doresc sa va utilizati potentialul la maximum. Mult succes!









Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri