Campania globala a companiei se axeaza pe personalizare si pe felul in care Yahoo ajuta consumatorii sa navigheze online serviciile si informatiile. De asemenea, compania ar putea lansa noi instrumente pentru a ajuta utilizatorii sa individualizeze produse Yahoo ca Yahoo.com, care a fost actualizat recent pentru a sustine trimiteri catre alte domenii cum ar fi Facebook.
Zvonurile legate de noua campanie au aparut dupa ce in aceasta vara directorul executiv al Yahoo, Carol Bartz a informat investitorii despre o campanie de marketing, iar compania a invitat jurnalisti in cadrul unei conferinte de presa.
Bartz, care se afla la conducerea Yahoo din luna ianuarie, nu s-a ferit sa recunoasca faptul ca grupul pe care il reprezinta are nevoie de un inceput nou si si-a exprimat in mod repetat frustrarea legata de publicul care nu apreciaza cat trebuie compania Yahoo. Aceasta campanie reprezinta un pas important in incercarea de a schimba aceasta situatie.
"Avem de gand sa facem eforturi pentru a repozitiona brandul Yahoo cat si compania Yahoo", a declarat Carol Bartz.
In timp ce a anuntat ca informatii despre bugetul alocat campaniei nu vor fi facute public, Bartz a anuntat ca profitul din trimestrul al doilea va fi cheltuit in trimestrul al treilea pentru campanii de marketing, care vor creste substantial in al patrulea trimestru".
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: