Publisher-ul american Dow Jones, detinut de magnatul Rupert Murdoch, a anuntat ca in luna decembrie va inchide revista cu aparitie lunara Asia Far Eastern Economic Review, dupa aproximativ 60 de ani de la lansarea acesteia, scrie The Guardian.

Personalul revistei, format din sase angajati, isi va continua activitatea in cadrul grupului Dow Jones, detinut de grupul media News Corp. Editorul Wall Street Journal a anuntat ca intentioneaza sa se axeze pe principalele publicatii pentru a raspunde mai bine cititorilor si companiilor de publicitate din pietele importante.

In urma cu cinci ani, publicatia a concediat 80 de angajati cand subsidiara News Corporation, a schimbat aparitia reviste.

"Din nefericire, in pofida unor incercari de relansare a marcii, pierderile repetate ale Review in veniturile din publicitate si in numarul de cititori au devenit nesustenabile", a anuntat Dow Jones intr-un comunicat de presa.

Dow Jones a anuntat ca in prezent prioritare pentru regiunea asiatica sunt publicatia The Asian Wall Street Journal, reconstruirea WSJ.com, extinderea domeniului chinese.WSJ.com, distribuirea continutului mobil si lansarea in aceasta toamna a unui site in limba japoneza .

"Decizia de incetare a publicarii Review este una dificila, facuta dupa un studiu amanuntit al perspectivelor revistei in actualul climat economic", a declarat Todd Larsen, director operational al Dow Jones Consumer Media Group.

"A avut o istorie bogata in pionieratul jurnalismului si a ajutat la stabilirea standardelor pentru presa asiatica de dupa cel de-al doilea razboi mondial, cand publicatiile locale erau lipsite de libertatea de exprimare. Dow Jones este mandra sa fie asociata cu Review si multumeste contributiilor sale in intelegerea regiunii asiatice", a anuntat Dow Jones.

Far Eastern Economic Review a fost lansat in 1946, iar pana in 1986 a fost detinut de Dow Jones si de South China Morning Post.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si