Trei companii si-au anuntat ofertele pentru participarea la licitatia pentru desemnarea firmei care va gestiona bugetul de publicitate al Autoritatii pentru Valorificarea Activelor Statului (AVAS), in valoare de 4,5 milioane lei.

Astfel pana pe 21 septembrie 2009, la data limita pentru depunerea documentelor de participare la licitatia pentru desemnarea firmei care va gestiona bugetul de publicitate al institutiei, s-au inregistrat trei oferte din partea companiilor Ars Advertising, Optimedia, Media Consulta International, conform NewsIn.

Comisia de licitatie a inregistrat si deschis ofertele, aproximativ 1.000 de file fiecare, in prezenta celor trei companii, urmand ca in perioada urmatoare sa analizeze continutul acestora.

Activitatea de publicare a anunturilor de privatizare si valorificare, precum si cea de promovare a societatilor comerciale din portofoliul propriu in vederea atragerii de investitori pentru privatizarile desfasurate de AVAS este obligatorie pentru Autoritate, fiind impusa de prevederile O.U.G. nr. 88/1997, privind privatizarea societatilor comerciale, aprobata prin Legea nr. 44/1998, cu modificarile si completarile ulterioare, ale art. 7 alin (1) din cadrul Legii nr. 137/2002 privind unele masuri pentru accelerarea privatizarii si ale prevederilor art. 77 si ale art. 78 din cadrul H.G. nr. 577/2002 privind aprobarea Normelor metodologice de aplicare a O.U.G. nr. 88/1997 si a Legii nr. 137/2002.



Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri