Brand Management si People Media au anuntat extinderea conceptului “Litoral Media” pentru hotelurile din statiunile montane (Valea Prahovei si Brasov) in sezonul rece, cat si pe litoralul bulgaresc incepand cu sezonul estival 2010.
Programul “Litoral Media” s-a desfasurat in perioada 1 iunie-15 septembrie, oferind spatii de expunere in 92 de hoteluri din Constanta, Mamaia, Eforie, Neptun-Olimp, Venus, Saturn si Mangalia. Aceasta initiativa a atras un buget de 97.000 euro din partea advertiserilor si un grad de ocupare de 100% in Mamaia si 65% in sudul litoralului.

"Suma initial alocata pentru proiectul «Litoral Media» a fost de 40.000 euro, insa am fost suficient de precauti astfel incat nu am cheltuit tot acest buget iar acum vom putea sa mai alocam inca 10.000 euro in plus pentru zona montana (un total de aprox. 20.000 euro) iar pentru Bulgaria se vor aloca, de catre partea bulgara, 25.000 euro in 2010", a declarat pentru Wall-Street Razvan Marincoi (foto), director de marketing Brand Management.

Brand Management aloca 40.000 de euro pentru publicitatea indoor pe litoral

Spatiile de expunere au fost alcatuite din panouri billboard, lightframe si info-point-uri. Targetarea s-a facut pe criteriul de profil al turistului cazat intr-o categorie de hotel, pe o anumita perioada si apartinand sau nu unui grup turistic. Brandurile care s-au promovat prin “Litoral Media” au fost din diverse sectoare: FMCG, retail-centre comerciale, transport si media.

“In acest an locatiile indoor au fost setate astfel incat sa ofere maximum de impact asupra targetului propus de client cu un cost de productie si implementare a campaniilor cat mai aproape de realitate. Consider ca transparenta in costuri este esentiala in aceasta perioada. Astfel, clientul trebuie sa cunoasca in detaliu costul campaniei si sa fie sigur ca alocarea bugetului propus se reflecta in cifrele sale de vanzari” explica Razvan Marincoi.

Brand Management a realizat afaceri de 1,3 milioane euro anul trecut, in crestere cu 20%. Anul acesta, compania isi va pastra ritmul de crestere, tintind suma de 1,5 milioane euro.

In cei 5 ani de activitate in Romania, compania a realizat managementul campaniilor indoor pentru clienti precum Nokia, Unilever, Ing Bank si Ing Asigurari de Viata, Nestle, Procter & Gamble, Millenium Bank, Kraft, Nivea, Ursus, BRD, Subaru, Vodafone, Master Card, DHL, Aviva, McDonalds, L’Oreal, Romtelecom, Coty, colaborand cu agentiile de media Carat, Initiative, McCann-Erickson, Mediaedge:cia, Mediacom, Media Direction, Mindshare, Optimedia, Punct Advertising, Starcom, Zenith.

Brand Management este prezenta si pe piata din Bulgaria, unde a inregistrat afaceri de 250.000 in 2008, si in Cehia – filiala deschisa in octombrie anul trecut.

People Media a fost infiintata in 2007, in Constanta, odata cu achizitia Advertising Indoor, o companie locala cu acelasi domeniu de activitate. In prezent, partenerii People Media sunt Munich Re, companie de reasigurare de origine germana, si People Inc, co-finantator al People Media Romania.

Compania are 16 angajati si o cifra de afaceri de 950.000 euro in 2008.
Retail jobs
Aboneaz─â-te pe

Calculator Salariu: Afl─â c├ó╚Ťi bani prime╚Öti ├«n m├ón─â ├«n func╚Ťie de salariul brut ┬╗

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat ├«n 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari juc─âtori din industria rom├óneasc─â de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezen╚Ť─â pe pia╚Ťa media, ne-am propus s─â fim o surs─â de inspira╚Ťie pentru mediul de business, dar ╚Öi un canal de educa╚Ťie pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiar─â. ├Än plus, Wall-Street.ro are o experien╚Ť─â de 10 ani ├«n organizarea de evenimente B2B, timp ├«n care a sus╚Ťinut peste 100 de conferin╚Ťe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&s─ân─âtate sau imobiliare. Astfel, am reu╚Öit s─â avem o acoperire complet─â - online ╚Öi offline - pentru tot ce ├«nseamn─â business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri