Din luna mai, Publicis Romania supervizeaza intreaga divizie de Oral Care de la P&G pentru pietele din Balcani, fiind un “hub leader” pentru CEEMEA Region (Central Eastern Europe, Middle East and Africa). Aceasta consolidare la nivel global vine ca urmare a evolutiei relatiei dintre Publicis si P&G pe diverse branduri din cadrul acestei divizii.

“Suntem foarte bucurosi ca incepem colaborarea pe divizia Oral Care cu Publicis. Este o decizie globala, sustinuta de experienta agentiei, de gandirea strategica remarcabila si dedicarea echipelor din intreaga lume, pentru ca si in Romania sa dezvoltam aceasta relatie”, declara Ana Costea, Brand Manager, Oral Care & Feminine Care P&G Balkans.

“Ne place sa lucram cu clienti mari. Am mai spus asta. Pentru ca totul presupune o alta perspectiva – si challenge-urile sunt mai mari, dar si reusitele sunt pe masura. Iar P&G este probabil cel mai mare advertiser din lume”, spune Razvan Capanescu, Creative Director la Publicis Romania.

Compania P&G detine unul dintre cele mai largi portofolii de produse din gama bunurilor de larg consum. Printre acestea, se numara Always, Ariel, Blend-a-med, Braun, Crest, Duracell, Gillette, Head & Shoulders, Lenor, Oral-B, Pampers, Pantene, Pringles, Tide si Wella. P&G are aproape 135.000 de angajati in peste 80 de tari ale lumii.


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Piata de cosmetice la nivel global: cresteri, tendinte si prognoze