Doi reprezentanti ai agentiilor locale de comunicare se vor regasi in postura de jurat la Eurobest, un festival de publicitate adresat agentiilor din Europa. Evenimentul va avea loc la finele lui noiembrie, in Amsterdam.
Categoriile pe care cei doi romani le vor juriza sunt media creativa si film, print si outdoor.

Cele trei propuneri ale Biroului Cannes Lions Romania, pentru categoria media creativa sunt: Manuela Necula - Ogilvy/Mindshare, Mihai Trandafir de la Universal McCann si Stefan Iordache – Leo Burnett / Starcom.

Claudiu Dobrita, director de creatie la Grey, Jorg Riommi, director de creatie la Saatchi&Saatchi si Teddy Dumitrescu, fondatorul Publicis, sunt cele trei nume propuse pentru statutul de evaluator la capitolul film, print si outdoor.

Anul trecut numarul lucrarilor romanesti inscrise la Eurobest au acoperit in egala masura media, zona de interactive, film, outdoor si print.

“In 2009-2010 celebram cinci ani de reprezentanta a IAF in Romania. Ce parea la inceput o poveste aproape imposibila – sa avem constant romani in sistemul de evaluare international la marile festivaluri, a devenit, cu pasiune, consistenta, efort si rabdare o strategie realizabila”, a declarat Teodora Migdalovici, fondatoarea migdale amare.

In ultimii ani au fost pe lista scurta a personajelor recomandate la statutul de jurat roman Bogdan Enoiu - McCann, Raluca Feher – Cap, Alina Gavrila – Gavrila si Asociatii, Dragos Grigoriu – Tempo, Zoltan Szigeti – The Group, Razvan Capanescu – Publicis, Corina Bernschutz – Starcom Eliza Rogalski – Rogalski Grigoriu ultimii trei fiind selectati pentru editia 2008 Eurobest si editia 2009 Cannes Lions.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri