In prima jumatatea a acestui an cheltuielile din publicitatea online au fost reduse pe fondul economiei instabile, potrivit unui raport lansat de IAB si PricewaterhouseCoopers (PwC), citat de Wall Street Journal.
Veniturile din publicitatea online din primele sase luni ale acestui an au fost de 10,9 miliarde dolari, in scadere cu 5,3% fata de perioada similara din 2008, au concluzionat analistii IAB si PwC.

"Ne aflam in mijlocul uneia dintre cele mai dificile scaderi economice din ultimii 10 ani", a declarat directorul executiv al IAB, Randall Rothenberg.

"Segmentul interactiv este unul dintre sectoarele de publicitatea care a fost cel mai putin afectat", mai anunta raportul emis de cele doua grupuri.

Veniturile raportate de publicitatea prin motoarele de cautare online au crescut usor la 5,1 miliarde dolari ceea ce reprezinta o veste buna pentru Google, liderul indisputabil al pietei.

Publicitatea video a crescut in pofida conditiilor economice dure, potrivit IAB si PwC. "In ultimii ani, revolutia digitala a condus la o transformare in felul in care consumatorii au consumat publicitatea", a declarat Rothenberg.

"Dupa o imbunatatire a economiei, suntem increzatori ca marcile vor incerca sa-si mareasca bugetele prin care sa recastige consumatorii dupa ce media interactive fac o parte din vietile lor", a mai declarat Rothenberg.

Exclusiv: Presedintele IAB Europe: Accelerati standardizarea formatelor, piata vrea simplitate

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri