Ministerul Turismului (MT) va plati 1,44 milioane de lei (350.000 de euro) pentru promovarea la TV a programului “Turist in Romania”.

Ministerul va organiza o licitatie deschisa la sfarsitul anului, potrivit unui anunt de licitatie postat pe Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Acest proiect va fi finantat cu fonduri bugetare din bugetul de stat. Contractul este valabil intre 2 decembrie si 22 decembrie 2009, scrie NewsIn.

Termenul limita pentru depunerea cererilor de participare este 19 noiembrie, zi in care urmeaza sa fie deschise ofertele.

Posturile TV interesate sa participe la licitatia deschisa ce urmeaza sa fie organizata trebuie sa depuna o garantie de participare de 27.950 lei si o garantie de buna executie in cuantum de 10% din valoarea contractului, potrivit anuntului.

MT cere ca cifra medie anuala de afaceri pe ultimi trei ani rezultand din activitatea corespunzatoare obiectului procedurii sa fie egala sau mai mare de 2.500.000 lei, echivalent a aproximativ 581.400 euro.

Ministerul Turismului a anuntat in 28 iulie ca asocierea dintre SC Best Advertising & Consult SRL si SC Optimedia SRL a castigat licitatia organizata de MT pentru realizarea campaniei "Turist in Romania".

Campania ”Turist in Romania” se va derula in perioada august-decembrie 2009 si are drept scop cresterea numarului de romani care aleg sa-si petreaca vacanta in tara


Te-ar putea interesa si:


Mai multe articole din sectiunea Media & Pub »



Citeste si
Investitie de peste 20 de MIL. euro in domeniul schiabil din Maramures