Incepand de la 1 ianuarie 2010, Grupul Realitatea-Catavencu incheie colaborarea cu regia de vanzari DBV Media House, ale carei atributii vor fi preluate de un departament intern de vanzari, a anuntat trustul media intr-un comunicat de presa.
DBV Media House administreaza in acest moment in exclusivitate spatiul de publicitate al Realitatea TV, Romantica si Telesport. Infiintata in 2002, regia condusa de Brindusa Vlanga a gestionat vanzarea spatiului de publicitate al Realitatea TV incepand din 2005.

Noul director de vanzari al Grupului va fi Florin Alexandrescu, fost director de vanzari la Nova TV in Cehia si sales strategist pentru Cehia, Romania si Slovacia al Central European Media Enterprises – cel mai mare grup de media din Europa Centrala. Alexandrescu a coordonat pana de curand activitatea operationala a tuturor diviziilor MediaPro si strategia de marketing si vanzari a grupului.

“Le multumesc celor de la DBV Media House pentru acesti 4 ani de eforturi comune. Realitatea TV si-a marit market share-ul din piata de publicitate de peste 4 ori in aceasta perioada, acest lucru datorandu-se in buna masura profesionalismului si eforturilor celor de la DBV, pe fondul cresterii spectaculoase a performantei de audienta a statiei”, spune Sorin Enache, director general al grupului Realitatea-Catavencu.

“A fost o adevarata provocare inceperea colaborarii cu Realitatea TV, atunci cand nu multi clienti si agentii erau dispusi sa investeasca in canale de nisa. In timp, Realitatea TV a devenit parte din planurile de publicitate a cel putin 250 de clienti, iar colaborarea dintre regie si statie una foarte eficienta”, a spus Brindusa Vlanga (foto), director general DBV Media House.

DBV Media House a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de 14,3 milioane euro si pierderi si 37.000 euro. In afara de produsele grupului Realitatea-Catavencu, regia mai gestioneaza spatiul publicitar al canalelor TV Music Channel si Zone Reality ai al revistelor Tango, La Cucina, Q Magazine, MY Band si Reteaua Info Sanatate.

Decizia grupului Realitatea-Catavencu intervine la o saptamana dupa ce trustul Intact a anuntat ca renunta la colaborarea cu regia Clir Media, care vindea spatiul publicitar pe posturile Antena 1, Antena 2, Antena 3, Euforia TV, GSP TV si Antena International.

Retail jobs
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:


Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri