Basis&Basis, liderul pietei de produse promotionale din Grecia, a intrat in Romania in urma unei investitii totale de peste 800.000 de euro si estimeaza intrarea pe profit a filialei in a doua jumatate a anului viitor.
In prima faza, extinderea la nivel local a constat in echiparea completa a 5 posturi de lucru, urmand ca in perioada urmatoarea compania sa deschida puncte de lucru si in principalele orase din tara.

"Basis&Basis a decis sa intre in Romania in urma unei analize atente din punct de vedere oportunitati de dezvoltare. In primul rand, piata produselor promotionale se afla intr-un stadiu incipient de dezvoltare, comparativ cu tari precum Grecia sau Italia. Pe de alta parte, prin pozitia sa geografica, Romania ne ofera avantajul de a deschide alte piete in aceasta parte a Europei, unde deocamdata nu suntem prezenti", a declarat Maria Radu (foto), director general Basis&Basis Romania.

La sfarsitul anului 2008, Basis&Basis Grecia a inregistrat o cifra de afaceri de 20 de milioane euro. Pentru Romania, estimarile initiale indica intrarea filialei pe profit in a doua jumatate a anului 2010.

"Estimam ca pana la mijlocul anului viitor sa ajungem la o cota de piata de 10-15% pe plan local. Si asta in conditiile in care valoarea totala a pietei de materiale promotionale a scazut in ultimul an la aproape jumatate din cat era la finele anului 2007. Astfel, daca in 2007 piata de profil se ridica la aproximativ 25-30 de milioane de euro, in prezent aceasta se situeaza in jurul a 8-9 milioane de euro", adauga Maria Radu.

Oferta Basis&Basis cuprinde peste 50.000 de obiecte promotionale. Compania este membra a IPPAG si PSI. Printre clientii companiei se numara: Coca Cola Romania, Sanoma Hearst, Ringier, Star Foods, Germanos, Ecotic, Sarantis, Accenture, Adesgo, Bank of Cyprus, SofMedica.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri