La doi ani de la lansarea pe piata romaneasca, revista pentru barbati Esquire este prezenta online prin esquire.ro. Site-ul este menit sa creasca notorietatea brandului si sa atraga mai multi cititori pentru editia tiparita, potrivit lui Theodor Manolache, publisher Sanoma Hearst Romania.
Pe site-ul publicatiei poate fi citita o parte din arhiva revistei din ultimii doi ani. De asemenea, sunt prezentate vizual coperta si principalele materiale ale editiei din luna in curs.

“Nu ne-am propus sa uploadam toata arhiva si nici sa publicam online si gratuit numarul lunii in curs. Ne asteptam ca cei care apreciaza Esquire sa cumpere revista in continuare. De altfel, numarul cumparatorilor este in crestere, editia de iulie/august a revistei a vandut 9.382 de exemplare. Revista este o experienta diferita de cea a navigarii pe site, iar aceasta diferenta face cele doua produse sa fie complementare, nu concurente”, a spus Theodor Manolache, pentru Wall-Street.

Site-ul a fost creat de doi freelanceri, Stefan Petre si Mihai Tocitu, in decursul unei luni si jumatate. Continutul sau este administrat de redactia Esquire.

Esquire.ro urmeaza sa fie monetizat, insa nu neaparat prin vanzarea de bannere. De altfel, site-ul a fost gandit cu un singur loc pentru banner. Promovarea pe site se va axa mai mult pe proiecte speciale.

“Imi doresc ca site-ul sa ne aduca mai aproape de public, sa devina in cel mai scurt timp un instrument de dialog cu cititorii si, in acelasi timp, un argument convingator pentru cei care nu ne cunosc inca", a adaugat Radu Coman, redactor-sef Esquire.

Revista Esquire este parte a trustului de presa Sanoma Hearst Romania, care mai editeaza publicatiile FHM, National Geographic, Cosmopolitan, Marie Claire, Femeia, Story si altele.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri