“Nu ne-am propus sa uploadam toata arhiva si nici sa publicam online si gratuit numarul lunii in curs. Ne asteptam ca cei care apreciaza Esquire sa cumpere revista in continuare. De altfel, numarul cumparatorilor este in crestere, editia de iulie/august a revistei a vandut 9.382 de exemplare. Revista este o experienta diferita de cea a navigarii pe site, iar aceasta diferenta face cele doua produse sa fie complementare, nu concurente”, a spus Theodor Manolache, pentru Wall-Street.
Site-ul a fost creat de doi freelanceri, Stefan Petre si Mihai Tocitu, in decursul unei luni si jumatate. Continutul sau este administrat de redactia Esquire.
Esquire.ro urmeaza sa fie monetizat, insa nu neaparat prin vanzarea de bannere. De altfel, site-ul a fost gandit cu un singur loc pentru banner. Promovarea pe site se va axa mai mult pe proiecte speciale.
“Imi doresc ca site-ul sa ne aduca mai aproape de public, sa devina in cel mai scurt timp un instrument de dialog cu cititorii si, in acelasi timp, un argument convingator pentru cei care nu ne cunosc inca", a adaugat Radu Coman, redactor-sef Esquire.
Revista Esquire este parte a trustului de presa Sanoma Hearst Romania, care mai editeaza publicatiile FHM, National Geographic, Cosmopolitan, Marie Claire, Femeia, Story si altele.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: