Prezent in cadrul celei de-a patra editii RoNewMedia, Hraben Suknaic a precizat ca Romania reprezinta o piata importanta pentru Google datorita potentialului de dezvoltare si a succesului inregistrat de produsele deja existente pe plan local.

”Am investit in Romania in ultimii ani, vom continua sa investim, vom lansa noi produse pe piata locala in viitorul apropiat, nu am abandonat ideea deschiderea unui birou aici. Nu vom face acest pas foarte repede insa piata o cere si ne gandim serios la aceasta posibilitate”, spune Suknaic (foto).

De asemenea, acesta a subliniat importanta unei activitati sustinute in mediul online in vederea dezvoltarii acestui mediu. ”Toti jucatorii trebuie sa constientizeze importanta online-ului, un mediu mai actual ca niciodata. Toti trebuie sa ne unim fortele pentru a dezvolta mediul online acum si nu peste cativa ani”.

La randul sau, Amelia Cretu, agency relationship manager Google AdWords Romania, afirma ca abia acum ”agentiile din Romania au inceput sa gandeasca in termeni de performanta”. ”Sunt convinsa ca trebuie sa gasim un mod de a incuraja agentiile sa promoveze marketingul de performance, de eficienta”, adauga Cretu.

Cititi un interviu acordat de Amelia Cretu pentru Wall-Street.ro