Postul de televiziune Discovery si publicatia online Metropotam au lansat Discovery.metropotam.ro, o initiativa cross-media care incearca sa creeze un circuit al audientei intre TV si Internet.
Obiectivul final al campaniei este de crestere a ratingurilor emisiunilor din prime time Discovery Channel peste media de crestere inregistrata in proiectul pilot, realizat in urma cu o luna. Rezultatele anterioare s-au tradus in cifre de 26% crestere de rating a emisiunilor promovate din grila Discovery Channel si 39% prime time Animal Planet.

Proiectul isi propune sa creeze un mix de articole si concursuri pentru a aduce mai aproape de public programele si emisiunile Discovery Channel, astfel incat cititorul/telespectatorul sa beneficieze de avantajele ambelor medii - interactiune respectiv experienta vizuala de productii TV profesioniste. In urmatoarele saptamani intamplarile din "jungla urbana cotidiana" se vor impleti cu emisiunile Discovery: Cum se fabrica, Meserii murdare, Tehnici esentiale de supravietuire, Secundele dinaintea dezastrului, In lupta cu daunatorii.

Actuala editie de concursuri implica si un parteneriat eMAG - Discovery Channel, pe zona de premii. Initiativa este promovata atat prin promo-uri pe canalul Discovery, cat si printr-o campanie de promovare online si pe diverse canale social media. Proiectul este prezent pe Twitter si Facebook.

La realizarea proiectului au participat: Ada Roseti – Channel Manager Romania, Diana Tulbure – Marketing Manager Romania, Discovery Networks Central Europe, Mihaela Barsan - Marketing Director Metropotam Group, Alecsandra Roman - Strategic Planner, Cristina Foarfa - Senior Copywriter, precum si intreaga echipa de redactori Metropotam.ro.

Platforma a fost realizata de FourHooks, o agentie de comunicare online neconventionala care dezvolta proiecte speciale de promovare a brandurilor. Agentia este parte a grupului de companii Metropotam. Printre proiectele FourHooks se numara executiile speciale online Internet Explorer 8 din cadrul RoBlogFest, campania “Lipton Raspberry Slot Machine”, “Metropotam Interbelic” - Timisoreana sau "Luna Discovery pe metropotam".
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri