Regia Splendid Interactive reprezinta incepand cu luna noiembrie cele sapte canale de publicitate ale operatorului de telefonie mobila Vodafone, anunta compania.
Pe langa serviciile de publicitate prin SMS (SMS Insert si Push SMS) si MMS (Push MMS), precum si flyere atasate in factura de telefon, Splendid Interactive va vinde publicitate si pe site-urile Vodafone.ro si Youthsms.ro, respectiv va gestiona inserarea de bannere in portalul mobil Vodafone Live!

“Comunicarea targetata pe telefonul mobil a devenit un element important in construirea campaniilor, iar incepand din luna noiembrie, Splendid Interactive ofera servicii integrate de comunicare prin toate canalele pe care Vodafone le pune la dispozitia clientilor, sub egida AdPlus. Suntem bucurosi sa putem pune umarul la dezvoltarea pietei pe acest nou segment care ofera eficienta, rezultate masurabile si maximizate,” declara Cristi Marinescu, director executiv Splendid Interactive.

Parte a Splendid Media Group, Splendid Interactive este o companie specializata in vanzarea de spatiu publicitar online. Pe langa divizia de mobile advertising ce reprezinta serviciile Vodafone pe piata de publicitate, Splendid Interactive administreaza in prezent peste 50 de site-uri precum: libertatea.ro, capital.ro, disney.ro, paginademedia.ro.

Vodafone Romania a inregistrat in primul semestru fiscal, perioada aprilie - septembrie 2009, venituri totale de 486 milioane de euro, in scadere cu 20,9% fata de aceeasi perioada a anului trecut, din cauza contextului economic dificil.

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online. Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară. În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:

Setari Cookie-uri