Dezvoltarea conceptului care sta la baza procesului de rebranding a retailerului de electronice si electrocasnice DOMO a costat 250.000 de euro, iar implementarea respectivului concept in toate cele 110 magazine DOMO ar putea sa depaseasca valoarea de doua milioane de euro, a declarat, pentru Rompres, directorul general al companiei, Lorand Szarvadi. Calculele nu includ si cheltuielile cu campania media, a mai adaugat el. Oficialii companiei sunt foarte increzatori in noua identitate vizuala DOMO si estimeaza rezultate performante in urma implementarii acesteia. Noul brand a fost pentru prima data introdus in magazinul din cadrul galeriei comerciale Kaufland Colentina. Ca cifra de afaceri, Domo este al doilea retailer de electronice si electrocasnice, avand o retea nationala formata din 110 magazine ce insumeaza peste 35.000 de metri patrati si peste 1000 de angajati. In anul 2004 a realizat o cifra de afaceri de 101 milioane euro, iar previziunile pentru 2005 sunt de 135 milioane euro.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri