Industria de carte pentru copii, care ar putea atinge anul acesta o valoare de 15-20 mil. euro, nu beneficiaza de un sistem de valori si referinte critice care sa faciliteze decizia de cumparare, asa cum se intampla in cazul literaturii pentru adulti, a spus Alexandru Calin, directorul editurii Cartea Copiilor.
In Romania, industria de carte pentru copii era si inainte de criza la un nivel inferior industriilor similare din cele mai multe tari europene, astfel incat nu se poate vorbi de o revenire la o situatie buna, ci doar de o reluare a dezvoltarii si mentinerea unui ritm sanatos de crestere, considera Alexandru Calin (foto). Acest lucru se poate intampla din prima parte a anului viitor, daca revenirea deja vizibila a economiilor occidentale se va transmite si in tara noastra.

“Odata cu cresterea economica generala din ultimii ani, piata de carte pentru copii a inregistrat un avans important. La targurile de carte din 2007 si 2008 au aparut edituri noi, specializate pe acest segment, iar multe edituri mari au mizat pe literatura pentru copii si au publicat zeci de titluri in intervale scurte, de citeva luni. La inceputul lui 2009, in conditiile economice actuale, piata de carte pentru copii a inregistrat insa un regres. Editurile au investit mult mai putin in titluri noi, judecand dupa numarul redus de lansari din acest an”, declara Calin.

Cititi mai mult in MAD, suplimentul Wall-Street de media si advertising.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri