Companiile Brandient Consult, Saffron Brand Consultants si Acacia Avenue nu vor mai contesta rezultatul licitatiei pentru brandul turistic al Romaniei, Aneta Bogdan, managing partner al Brandient, considerand pretul cu care licitatia a fost castigata de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres ca fiind unul „nejustificat de mic”.
”Pentru specialistii in branding si cercetare, este evident ca pretul cu care s-a castigat licitatia este nejustificat de mic, fata de complexitatea si competentele necesare, dar atata timp cat acest lucru nu este un impediment pentru autoritatea contractanta, nici o contestatie nu poate schimba situatia”, a declarat Aneta Bogdan, managing partner al Brandient, cea mai importanta companie de consultanta de brand pe piata locala cu afaceri de un milion de euro si profit de in jur de 0,4 mil euro in 2008 potrivit Ministerului de Finante.

Bogdan este totodata reprezentantul oficial al asocierii Brandient Consult, Saffron Brand Consultants si Acacia Avenue, echipa celor trei companii fiind condusa de Wally Olins, unul dintre cei mai importanti specialisti in branding la nivel mondial.

Oferta aleasa de catre Ministerul Turismului pentru brandul de tara al Romaniei a fost cea de 0,89 mil euro, fara TVA si o prezentare tehnica de 80 de pagini realizata de asocierea THR - Asesores en Turismo, Hoteleria y Recreacion - Taylor Nelson Sofres.

Celelalte doua asocieri finaliste alese dintre 13 participante au fost Saffron Brand Consultants- Brandient Consult - Acacia Avenue Limited care au propus o oferta financiara de 1.6 mil euro euro, fara TVA si o prezentare tehnica de 32 de pagini si TBWA Bucuresti - GFK Romania, cu o oferta financiara de 0,99 mil euro, fara TVA, si o prezentare tehnica de 87 de pagini.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri