Grupul Pearson, compania care detine cotidianul britanic Financial Times (FT), investigheaza posibilitatea ca unii dintre clientii de publicitate sa fi platit pentru aparitia de articole, scrie ziarul The Guardian.
Investigatia a pornit dupa ce Uniunea Nationala a Jurnalistilor (NUJ) din Marea Britanie a trimis o scrisoare catre FT Business, divizia care publica revistele Investors Chronicle, Financial Adviser, The Banker si Money Management.

"Ni s-a atras atentia ca reporterilor, multi dintre ei membri ai NUJ, li se cere adesea sa scrie “advertoriale” (n.red articole care imbina informatia cu publicitatea), dar care sunt publicate ca fiind articole. Aparent este vorba de scrierea de articole sugerate de advertiseri”, se afirma in scrisoarea trimisa catre managementul Financial Times.

Un purtator de cuvand al FT a declarat ca ia afirmatiile din scrisoare ca fiind foarte serioase, desi nu exista probe ca aceste lucruri s-ar fi intamplat.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri